مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ۲۵ پروژه برق‌رسانی در هفته دولت با اعتباری بیش از ۱۳۸ میلیارد ریال خبر داد.

برق‌رسانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، داود راهزادی گفت: ۲۵ پروژه برق‌رسانی با اعتباری معادل ۱۳۸ میلیارد و ۲۹۹ میلیون ریال در حوزه‌های مختلف و شهرستان‌های ۸گانه در هفته دولت سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تعداد این پروژه‌ها در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران را به ترتیب ۱۰ ، ۷ و ۳ پروژه ذکر کرد و افزود: در شهرستان‌های باشت و چرام نیز، به‌ترتیب، ۳ و ۲ پروژه در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برق‌رسانی روستاهای سرگری کلاخوره و گودخانی در بویراحمد، اصلاحیه و بهینه شهری تپه آفتاب‌گردان و شهرک نفت گچساران، اصلاح و کاهش تلفات روستایی کل قیصر و اصلاح کابل روستایی چاروسا-دیشموک از مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی هفته دولت امسال در حوزه برق‌رسانی است.

راهزادی محل تامین اعتبارات پروژه‌های افتتاحی هفته دولت امسال در حوزه برق استان کهگیلویه و بویراحمد را عوارض برق و منابع داخلی شرکت توانیر عنوان کرد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه‌ها در کمتر از بازه زمانی یک‌ساله بوده است.

بیش از ۲۶۵ هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

کد خبر 540460

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha